Останнім часом в педагогічній літературі часто можна зустрітися з термінами "важка дитина", "деліквентний підліток", "діти з девіантною поведінкою".
Всі ці назви поєднує головне - поведінка дитини, відхилена від норми . Батьків, педагогів, громадськість хвилюють зростання серед підлітків злочинності і правопорушень різних видів.
З метою підвищення рівня поінформованості вчителів про можливі причини виникнення девіантної поведінки в дитини, особливості профілактичної роботи з дітьми даної категорії, практичним психологом було проведено заняття з елементами тренінгу для класних керівників 5-11-их класів «Ми хочемо, щоб нас любили».
В ході роботи учасники розкрили поняття «девіантна поведінка», проаналізували можливі причини виникнення девіантної поведінки та найпоширеніші помилки педагогів під час роботи з такими дітьми, а також ознайомилися з інтерактивними методами та прийомами профілактичної роботи.